Juan Francisco González Guerrero

Cáncer de mama, cabeza, cuello y pulmón.

Aportaciones en investigación y académicas

Profesor del Servicio de Oncología de la Facultad de Medicina, Hospital Universitario Dr. José Eleuterio González de la Universidad Autónoma de Nuevo León.

Medicina Interna de la Facultad de Medicina de la UANL.

Especialidad en Radioterapia en el Consejo Mexicano de Certificación en Radioterapia.

Especialidad en Oncología en el Consejo Mexicano de Oncología.

jefe del Servivio del Centro Universitario contra el Cáncer del Hospital Universitario de la UANL.

Publicaciones recientes:
ADIPOQ Single Nucleotide Polymorphisms and Breast Cancer in Northeastern Mexican Women.

Access to molecular testing and targeted molecular therapy among Mexican patients with lung adenocarcinoma.

Phyllodes tumor of breast, real-world data from a referral center in Mexico.

Impact of a multidisciplinary tumor board in the treatment of genitourinary tumors: Real-world data from a referral center in Mexico.

Breast cancer in men: A 10-year experience of an oncology reference center in Northeast Mexico.

Aportaciones al desarrollo institucional

Reconocimiento con la medalla “José Eleuterio González” 2017.

Responsable: Dirección de Investigación