Servicios en línea

Alejandro Ledezma Villanueva

Maestría en Ciencias con Especialidad en Microbiología por la Facultad de Ciencias Biológicas de la Universidad Autónoma de Nuevo León 2012.
Doctorado en Ciencias con Especialidad en Microbiología por la Facultad de Ciencias Biológicas, Universidad Autónoma de Nuevo León 2016.

Publicaciones

Alejandro Ledezma-Villanueva, Juan Manuel Adame-Rodríguez, Ingrid Aileen O’Connor-Sánchez, Juan Francisco Villarreal-Chiu and Elva Teresa Aréchiga-Carvajal. Biodegradation kinetic rates of diesel-contaminated sandy soil samples by two different microbial consortia. Annals of Microbiology Volume 66, Issue 1, pp 197–206 2016.

Elva Teresa Arechiga O’ Connor Sánchez. A. Bacterial Consortium with High Degradation Rate Efficiency of Diesel In Vitro. 23rd Annual International Conference on Soil, Water, Energy and Air by the Association of Enviromental Health Sciences Foundation, At San Diego, California.
Área de investigación
Biología y Química